Veelgestelde vragen

Hallo, Waarmee kunnen we je helpen? Op zoek naar een antwoord? Kijk of het antwoord op je vraag tussen de veelgestelde vragen zit. Mocht je vraag hier niet tussen zitten, neem dan contact op met onze klantenservice.

Werkdagen op Ma t/m Vr voor 23:00 besteld, volgende dag in huis. De pakketten worden tussen 09:00 en 17:00 door PostNL aangeboden. De avondbezorgingen worden tussen 18:00 en 21:30 aangeboden. Zondagsbezorgingen worden tussen 12:00 en 18:00 aangeboden. Voor verdere informatie over de avond- zondags- en maandagsbezorging zie verzending-discretie.

De pakketdienst laat een bericht achter en zal de volgende werkdag de bestelling opnieuw aanbieden. Indien ook bij de tweede bezorgpoging het pakket niet afgeleverd kan worden, krijgt de ontvanger een notificatie waarmee de bestelling afgehaald kan worden op het dichtstbijzijnde PostNL-afhaalpunt.
Let op: De bewaartermijn van een pakket op een PostNL-afhaalpunt is maximaal 7 dagen.

Nee, wij verzenden alle bestellingen als pakket, ongeacht de grootte van het artikel. Elk pakket wordt geleverd met een tracktracecode.

Ja, dat kan natuurlijk ook. Je kunt je pakketje in Nederland ook zelf afhalen bij één van de 2.400 afhaalpunten van PostNL, zoals bijv. Primera, Albert Heijn of Jumbo. Voordelen van PostNL afhalen:
– Afhalen van het pakketje wanneer het uitkomt;
– Zelf kiezen uit meer dan 2400 locaties in Nederland;
– Veel afhaalpunten zijn ook ’s avonds geopend;
– Niet te wachten op de postbode;
– Privacy i.v.m. buren / huisgenoten.

Let op: De bewaartermijn van een pakket op een PostNL-afhaalpunt is maximaal 7 dagen.

We houden u graag op de hoogte van de status van uw bestelling. Wij leveren op verschillende momenten statusupdates. U ontvangt een e-mail:
– Op het moment dat u de bestelling plaatst ontvangt u een orderbevestiging;
– Als de bestelling is verzonden ontvangt u een track and trace code.

Wanneer u een bestelling plaatst, heeft u de mogelijkheid om zelf de bezorgdatum kiezen. Naast het kiezen van je eigen bezorg datum is het op verschillende dagen ook mogelijk je eigen aflevertijd te kiezen.

Neem dan direct contact op met onze klantenservice +31 (0)85 0607 766 of via e-mail helpdesk@uplayy.

Ja, alleen op dit moment kunnen die bestellingen alleen telefonisch of per mail geplaatst worden.

Op alle artikelen zit standaard 30 dagen garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het artikel bij u is afgeleverd of ontvangen.
Sommige artikelen hebben een langere garantietermijn. Bij deze artikelen wordt een apart garantiecertificaat meegezonden.

Het kan enkele minuten duren voordat je de bevestiging in je mailbox krijgt. Het kan ook zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij adviseren je om je spamfilter instellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

Ja, de volgende voorwaarden kunnen van toepassing zijn:
– Je kunt per bestelling gebruik maken van maximaal één kortingscode;
– Kortingscodes hebben een beperkte geldigheidsduur;
– Mogelijk gebonden aan bepaalde categorieën of (kortings)acties;
– In het geval dat je je bestelling retourneert, is je kortingscode niet opnieuw geldig voor de volgende bestelling.